Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sık sık kullanılan dü nosyon. Fakat bu dü nosyon mevzuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online tuzakışveriş firmaları ve internetten satış karşılayıcı e-ticaret siteleri bâtınin kritik olan bu dü nosyon, yeni kitlelere ulaşabilmek ve pazarda öne çıkabilmek hesabına önemlidir. Her dü nosyon da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü artırmaya yardımcı evet, ama aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu tasarmızda gün gün birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını bir zaman elan harisalım ve bu arada inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türki olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde elan görünür ve elan ulaşılabilir olması bâtınin yapılan çtuzakışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam alımı gerçekleştirilerek web sitelerinde seyrüsefer artışı teamüllemlerinin kâffesine denir. En pop ve sık kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve bellik değerini artırmaya yönelik bir çtuzakışma olan SEM, jüpiter kitlesini yükseltmek açısından da berenarı önemlidir. üste SEM çtuzakışmaları ile trafiğinizi anlık arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da malum SEO çtuzakışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çtuzakışmalardır. SEM belli bir bütçe bâtınin verilen reklamları kapsarken SEO çtuzakışmaları belli anahtar kelimelerde lakırtııcı bir yükseliş elde kılmak bâtınin yapılan çtuzakışmalardır. Gelin, bu zıtlaştırmayı bir zaman elan harisalım.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çtuzakışmaları arasındaki başkalık; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret zıtlığında, SEO’nun ise bâtınerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde binalabilmesidir. Yani SEO bâtınin en ilkin içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet dışında performans göstermesi bâtınin yeni bir ödeme binalmaz.

Bunun dışında bir önemli başkalık da hızdır. SEM çtuzakışmalarında sonucu elan hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi endamsız müddet içerisinde artırabilirsiniz. Bunun tersine SEO çtuzakışmaları ise uzun soluklu çtuzakışmalardır. SEO çtuzakışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri etap etap yapmalısınız.

Bu dü sayısal pazarlama nosyonı arasındaki bir öteki önemli başkalık da doğallıktır. SEM çtuzakışmaları ücretli reklam çtuzakışmaları evetğu bâtınin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çtuzakışmalarında bu hatır farklıdır. SEO çtuzakışmaları elan saf icraatı kapsar ve sitenize elan örgensel bir seyrüsefer akışı katkısızlar.

Bu dü nosyon, bâtınerik itibarıyla da ayrımlılık gösterir. SEO çtuzakışmalarındaki bâtınerikler kullanıcı deneyimini artırmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Yani elan çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çtuzakışmalarında ise garaz elan ticari evetğu bâtınin bâtınerikler SEO çtuzakışmalarındaki kabil olmayabilir.

Fakat bu oranlamak değildir ki SEM bâtınerikleri kalitesizdir. Yalnızca dü nosyon arasındaki bâtınerik konseptleri ve odaklar farklıdır. üste belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden elan iyi evet da elan üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına bakılırsa ikisinden de faydalanılabilir.
Kırmızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam kılmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Müstehlik Davranışları: Sayısal Tahavvülün Yükselişi tasarmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

admin Yazar:

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.