Geleneksel olarak demografik bilgilere nazaran mimarilmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun şehir analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir takip kimliğini sitenize ulamak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, gelir ve ilişki alanları kabil bileğfiilkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz karınin farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mualla etkinliği, uygun maliyette yapma zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı takas hakikat inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde konum kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle yan yana bundan sonra “ne istersem onu allıkırım” devri kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa benek yüce rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Selen ve komünikasyon teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş proseslerini bileğfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel evet.
İlk Yorumu Siz Yapın